morjaguar nasıl yatağına birakacagim bu çocuğu arkadaşlar? uyurken gömüyor kafasını yatağa. küçücük yerden nefes almaya çalışıyor. 3,5 aylık artık kendini kurtarması lazım ama gece yatağında o şekilde bırakmaya hiç içim elvermiyor. siz nasıl yatırıyorsunuz?
menekseyagmr morjaguar gün içinde sizin kontrolünüzdeyken yüzüstü yatması normal ama gece yatarken o pozisyonu çok riskli buluyorum. Nefes almak için kendileri uygun şekilde kafasını çevirebiliyorlar ama bazen burun üstüde durup o şekilde kaldığını gördüğüm için şahsen gece uykularında asla yüzüstü yatırmıyorum .
gizemliy morjaguar dogdugundan beri yuzustu uyuttum kırışmayan sert ve düz bi yatagı varsa korkmayin Allahin izniyle birsey olmaz bende hep yuzustu uyurmusum oglumda 7aylik oldu hala yuzustu uyur gaz sancisi azaliyor o sekilde.
Tued morjaguar morjaguar 4 buçuk ayligiz 40indan so ra hep yuzustu yattı sırtüstü hiç uyumadi. He benmi yatırmadım? Asla . Kendisi öyle seviyor. Hâlâ şuanda bile yuzustuyatiyor gecede….ve uykusu böyle uzun sürüyor.(2 saat vs) gece deliksiz uyur yuzuştu sabaha kadar..2 kere emzirmeye kaldiririm sonra yine yuzuştu devam ..birgun denedim gündüz emzirdikten sonra ve gece emzirdikten sonra sırtüstü bıraktım anı da kıyametler koptuu. Pırt çevirdim yuzuştu hiçbişey olmamış gibi devam uykuya …gunduz uyanıkken bol bol dua zeminde karin üstü yatiryorum kaslar güçlendin diye
Zeyber13 morjaguar valla benim de kızım doğduğu günden beri yüzüstü yatıyor. Önceden kontrollü bir şekilde yatiriyorduk. Şimdi 3 aylık boyun kontrolü o kadar iyi ki yüzüstü o park yatakta her şeyi yapıyor. Sağa sola bile kayıyor 😅 size yapın diyemem ama biz hiç sorun yaşamadık.
-1590sinem Bence daha küçük oğlum 4,5 aylık ve sırt üstü yatıyorum ben bazen sağ ya da sola doğru yatıyorum kendisi sonra sırt üstü geri yatıyor
morjaguar menekseyagmr Sırt üstü hiç uzun uyuyamıyor o yüzden yanımdayken yatırıyorum ben mecbur. ama bu sefer de yatağına yatiramiyorun
Mom456 4.ayımızı bitirdik biz de.Sırt üstü yatırıp ,sağa sola çeviriyorum .Gündüzleri uyanıkken ben yanındayken yüzüstü uzatıyorum kasları güçlensin diye,ama uykuda asla
morjaguar Mom456 en iyisini yapıyorsunuz ama benim çocuğum sırt üstü en fazla yarım saat uyuyor, en rahat yüzüstü uyuyor. her iki durumda da bana gece uykusu haram oluyor böyle olunca
menekseyagmr morjaguar evet gün içinde daha uzun uyuduğu için bende yüzüstü yatıyorum çoğu zaman ama gece derin uykuya geçtiği için sırt üstü yatırdığımda uyanmıyor çok şükür her bebek farklı tabi ☺️
Mom456 morjaguar zor oluyordur sizin için de,aklınız bebişinizde kalıyordur,sırtüstü uyumaya alıştırın bence
morjaguar gizemliy yani evet sert ve düz bir yatağı var ama konuyu allaha bırakmak biraz zor geliyor bana 😄
morjaguar Tued bizde de durum aynen anlattığınız gibi. Sırt üstü en fazla yarım saat uyuyor onu da söylenerek uyuyor 😄 gece uzun uyuması için mecburen yüzüstü yatırıyorum ama ben yine uyuyamıyorum bir şey olur kaygısından
Tued morjaguar 3.5 aylık kafayı sağa sola çevirir korkma bisey olmaz . Ama yinede her bebek gelişim farklı yatır takip et biraz sonra sende uyu uyumazsan sende kötü olursun ha
morjaguar Zeyber13 bizimkinin de boyun kontrolü baya iyi ama uyku hali neticede diye korkuyorum ben, bilmiyorum biraz rahat mı davranmak lazım
BARKINATLAS morjaguar yastıkla destekle yan yatır bunun için satılan yastıklardan da var olmazsa ondan alıp kullan.Allah korusun.ben korkumdan hep yastık kullandım kendi kafasını kontrolü çevirmeyi öğrenene kadar.
Ozelecem morjaguar 4. Ayından beri asla sırt üstü yatmıyor yan yatırma yastığı ile tutmaya çalıştım ondan bile çıkmaya başlamıştı yüzüstü yatıyor ne yapsam olmadı bende kontrol ettim kendini kurtarıyor karışmıyorum 5.5 aylık olduk melekler korur bebekleri derler Allah’ın izniyle hiçbir şey olmaz nasıl istiyorsa öyle yatıyorlar zaten bi süre sonra engel olamıyorsun
Violet morjaguar 1 yaşında doğduğundan beri yüzüstü uyuyor. Ne kadar denesemde 10 dk sonra kendisi yüzüstü ne dönüyor zaten. Bırakın nasıl rahat ediyorsa öyle uyusun
morjaguar Violet yani tabii ki nasıl isterse uyusun ama korkuyorum, anlık bir durum neticede. boynunu iyi kontrol edebiliyor aslında ama beni tedirgin ediyor yine de