Kızlar yaklaşık 13 şubatta bir post da ben açmıştım. Oğlum sadece Anne baba diyor. Hatta bazen baba’yı sadece canı istediğinde söylüyor diye. Aslında beni esas etkileyen 2 hafta sonrasında karşılaştığım benzer içerikli postlar oldu. Konuşmuyor, duymuyor, bir şeyler döndürüp duruyor diyen bir anne vardı. Onun telaşını çok derinden hissettim. Allah hepimizin yardımcısı olsun . Benim oğlumda bunlar yoktu ama Yine de insan tedirgin oluyor. Sadece baba kelimesini canı istediğinde söylemesi ve çok iştahsızlığı vardı. Gözüme 2 gün uyku girmedi. 3 hafta oldu günde sadece 1 saat çizgi film izlemesine izin veriyorum. Bunun dışında hep içinde konuşma ve becerisini etkileyecek aktiviteler yapıyoruz. Vee iki gündür “oğlum senin adın ne” diye sorduğumda , “emiy” (emir) diyor. 🤲🏻🤲🏻🤲🏻 Anne, baba ,ilayda, anne o , meme, uçak, iki ,üç ,dört ,altı.. kaba motor gelişimi de ayrı tabi. çok şükür Allahım. Devamı gelsin inşallah. sevincimi paylaşmak istedim sizlerle❤️🤲🏻.