Aylinn1 3 sene oldu kullanalı ve duzgun bakılırsa 20 sene gıder dedı doktor. Yaptırdıgınız yerde cok onemlı. Dişin tonunu siz secıyosunuz. Mesela ılk yapılan deneme cok beyazdı. Cıkartıp tekrar renk ayarlanmasına gıttı labaratuara cunku ben beyaz beyaz gorunsun ıstemedım kırık beyaz ana dış rengınde oldular . Harıcınde komple dıger dışlerıme 400 tl ye beyazlatma ışını uygulttım mukemmel oldu😊😊 8 diş +guluş estetıgı+diş beyazlatma 7400 tuttu