Mom727272 hayırlı olsun size bende yeni geldim şimdi alt üst sivri yapıldı benim için zordu çünkü dişçi korkum vardı tit tir titredim yani ama şimdi bitti iyiyim 1 hafta içinde bitiririz dedi bu hafta içi tekrar gideceğim deneme amaçlı takacakmış sanırım bakalım nasıl olacak bilgiler için çok teşekkür ederim ☺️