Ocakannesii gulsahhg İçim ferahladı okurken😄 Normal doğum yaptım ben göbek falan gitti ama hamileyken iyi yedim yani 😂 9 10 kg fazlam var yaza kadar verebilsem keşke🤗
gulsahhg Ocakannesii 9-10 kilo ne ki verirsin canım merak etme 🥰☺️☺️ yeter mi stres yapma inann kafaya tamayınmayınca daha cabuk gidiyo kilolar🙈🙈
Goktuggg14 Ocakannesii bol su canım ılık hatta gece emzirdikten sonra bile kalk iç 😇 ben 26 kilo aldım hamileliğim boyunca ve sezeryan doğum yaptım şu anda oğlum 3.5 aylık ve sadece 3 kilo fazlam kaldı ❤️ kırkım çıkana kadar 18 kilom gitmişti
Ocakannesii Goktuggg14 oy masallah size ne güzel gitmiş kilolarınız metabolizmada fark ediyor sanırım bende fazla kilo aldım hamileliğimde kısmadım açıkcası beslensin diye simdide vermek istiyorum bende yavas gidiyor sanırım biraz ama suya daha cok yüklencem 😄
Goktuggg14 Ocakannesii canım bende vereceğimi hiç düşünmemiştim açıkçası ama takmayınca gidiyor sanırım bir de biz doğumdan 3 gün sonra korona olduk belki onun da etkisi olmuştur 🤷♀️ ama suyu hep içiyorum yemek tatlı yerine nedense canım hep su istiyor 🤭
Sucukluyumurtaa nazatamina yakın zamanda olursunuz bende 1 yıl dolmadan oldum. Dr gitmediyseniz bi gidin. Bazen hastalıktan olabiliyormuş.
Sucukluyumurtaa Ocakannesii gider gider 🤗 bide normal doğummuş. Bir şeycik kalmaz. 6 aydan sonra hızlı gidiyor