Ocakannesii Kızlaar varsa şöyle işe yaran diyet, spor, yapılcak şeyler sizlerin uygulayıp evet bu işe yarıyor dediği ve evde yapabilceğim uygulama haraketler falan varsa süper olur lütfeen paylaşın benimlede😁
Sucukluyumurtaa Ocakannesii ben 18-19 kg aldım. Hepsinide verdim. Diyet yapmadım. Üstelik sezaryenle doğum yaptım. 6. Aydan sonra yavaş yavaş gidiyor. 9. Aydan sonra hepsi gitti. Sadece haftanın 4-5 günü kızımla yürüyüş yaptık. Tempoluda değil. Hepsi gitti😀 eminim sizinde gider💓
Sezenaksukarademir Ocakannesii hiç bir şey yapmadım. Güzel bir dertlenme programı, hareketli ve huysuz bir evlat 1 senede kilolar gitti 😂😂
gulsahhg Ocakannesii hiçbir şey y yapma bebeğine odalan sadece inan gidiyo ben sezaryenle dogum yaptım bebek eş ve ödem hepsi gidince 3 kilo öyle gitti sonra emzirmeye başladım 8 kilo da öyle gitti kendiliğinden suan 1 buçuk aylığız ve kilo vermeye devam ediyorum doğum kilom kalmadı çok şükür 🙈❤️
151120 Sucukluyumurtaa ne umut dolu bir paylaşım 😊4 buçuk aylık kızım inşa gider ya yaz da geliyor kışın kapatması kolayda yazın zor 😞 işe de başlicam bende o a güveniyorum o tempoda veririm diye
Ocakannesii Sucukluyumurtaa Ay inşallah normal doğum yaptım göbekle ilgili sorunum yok ama hamileliğimde yedim baya tatlıya çok düşmüştüm😂 3 aylık henüz inşallah sizin gibi verebilirim bende
Sucukluyumurtaa 151120 oo siz daha yebi doğum yapmışsınız. Hiç takmayın. 6. Ayda yarısı gider zaten. 1 yasına gelmeden de hepsi gider. Hele ki çslışacaksanız zaten gider😀 diyet fılan yapmayın emzirirken. Sütte azalma filan olur Alöah korusun. Bu arada ben hiç reglide olmamıştım🤣 bende gittiyse sizde de gider
Annesizanne kivircik_annesi26 sabah 11 12 gibi kahvaltı öğlenden sonra 2 3 gibi kahve akşam 6 7 yemek ondan sonra sabah 11 e kadar hiçbişey yemiyceksin sadece çay bitki çayları kahve dışında
Ocakannesii Sezenaksukarademir Daha 3 aylık koşturamıyorum peşinde ama şuna inanıyorum dertlenme kilo verdirir😂😂
Ocakannesii gulsahhg İçim ferahladı okurken😄 Normal doğum yaptım ben göbek falan gitti ama hamileyken iyi yedim yani 😂 9 10 kg fazlam var yaza kadar verebilsem keşke🤗
Sucukluyumurtaa nazatamina yok ben bu ay regli oldum. Kılolar gideli çok oldu :) göbekte aynı sekılde. Sadece rahatladım
Sucukluyumurtaa nazatamina yakın zamanda olursunuz bende 1 yıl dolmadan oldum. Dr gitmediyseniz bi gidin. Bazen hastalıktan olabiliyormuş.
Sucukluyumurtaa Ocakannesii gider gider 🤗 bide normal doğummuş. Bir şeycik kalmaz. 6 aydan sonra hızlı gidiyor