HamzaSiracveBen geçmiş olsun. Benim kızımda aynı aydaydı covid gecirdiğimizde. Biz 39-40derece atesle hastaneye yetiştirdik iki kez. Allah’ım kabus gibiydi. Onun dışında bir belirti yoktu. Test yaptırmadık ama kan tahlilinde crp ( Enfeksiyon değeri) 15 çıkmıştı. Doktor covid olabilir değerleri ona benziyor demişti. Zaten 1 gün sonrada biZ pozitif çıktık. Kızıma antibiyotik ve ates dusurucu verdik 3 günde normale döndü şükürki. Eşim kolay atlattı. Bende zatürreden dolayı 1 hafta hastanede yatmak zorunda kaldım,😟😔 çok zordu. İnşallah kimse almasın bu virüsü tek duam bu. Alırsada hafif grip gibi gecirsin🤲🏻