Arkadaşlar cok korkuyorum ama belli etmemeye calısıyorum bapcam bilmiyom bir kaç haftadır annemlerde kalıyoduk üç dört gündür oğlumla ben zaten nezle gibiydik burun akıntısı oldu bir gun tıkanıklık ve geniz akıntısı balgam gibi vardı bazende oksuruk oljyordu ve bugun kardeşimin pozitif oldugunu öğrendik ben hastayım diye beni de hasta ettin diye dün konuştuk bugun gitti test yaptırdı pozitif cıktı sabah ben ateşini ölçtüm kahvaltı masasında beraberdik oğlum onun yattıgı yastıgı alıp kendi yattı aksam yemegınde onun corbasına sıktıgı limonu sıktı kendim için degıl ama oğlum için cok korkuyorum ya bişey olursa agız yoluyla bulaşıyor diyorlar bu dpgrumu gercekten 😣😣😣😣