Babybloom BeautifulMother1 sauren marka kullanıyorum, el işçiliği gözlükleri. Cam kesimleri filan çok farklı ve canları çok kaliteli. Tavsiye ederim.
Betim BeautifulMother1 gözlüklerin ikisi de çok şok çok beğendim ☺️☺️Ben rayban kullanıyorum yıllardır klasik olanı
Domdom BeautifulMother1 tanesi mi 490 çok fazla 200 den fazlasını almam içim gider marka alıyorsanız tabi biraz fazla vereceksiniz 😁
busramerve BeautifulMother1 yoo olmuyor sadece bir tanesinde çok ıslak ıslak takıyordum denizden sonra falan birkaç yıl sonra küflenme oldu yapışkan kısmında ama normal hep ıslanıyorsu kurutmuyordum😂