BeautifulMother1 Hayırlı akşamlar hanımlar ilk defa güneş gözlüğü alacağım bugün atasuna baktık sizin önereceğiniz marka varmı yada nelere dikkat etmeliyim 🌸
Elmaliturta_ BeautifulMother1 bence güzel duruyor çektiyseniz ikinciyide üzerinizde atar mısınız ona da bakayım
BeautifulMother1 Elmaliturta_ onu çekmemişim haftaya alacağız da bende karar vereyim dedim 🙂 teşekkür ederim
Domdom BeautifulMother1 tanesi mi 490 çok fazla 200 den fazlasını almam içim gider marka alıyorsanız tabi biraz fazla vereceksiniz 😁
busramerve BeautifulMother1 yoo olmuyor sadece bir tanesinde çok ıslak ıslak takıyordum denizden sonra falan birkaç yıl sonra küflenme oldu yapışkan kısmında ama normal hep ıslanıyorsu kurutmuyordum😂