Hum34
canım acile git serumla rahatlarsın. Ben 45 gün acil ev yaptım. Artık genel cerraha yönlendirdiler birşey çıkmadı. detaylı ultrasonda temiz çıktı ama yaşamayan bilemez çok zor. Artık 3. Cüde yeter dedim istemiyorum emzirmek madtitden çocuğu kucağıma alamadım günlerce. Sütü kestim bebeğin kontrolünde dil bağı olduğunu öğrendim meğersem o yapıyormuş. Yani ben sütü kesmesem daha devam edecekmiş bu mastit.