Jessim Hum34 canım çok ama çok geçmiş olsun hemen doktorunla iletişime geç ve önerdiği antibiyotiği al bebek kaç günlük
m123 Hum34 bende sürekli oluyorum mutlaka bi emzirme danışmanından yardım al benimki ilerlemişti şimdi yapacağın tek şey ılık duş al sonra göğüsünü sağ emzirebiliyorsan eğer emzir tıkanmış kanalın açılması lazım sürekli sağman lazım lahana yaprağıda iyi geliyor
Jessim Hum34 Ben aralıksız 3 defa geçirdim kullandığım ilaçlardan bebeğimin yüzü boynu mahvoldu 43 günlükken sütten kesmek zorunda kaldım hormon ilaçlarıyla çok zor. Allah yardım etsin. Antibiyotik ten 3. Dozu aldığında rahatlıyorsun yani 1,5 gün sonra.
Mimarbiranne Hum34 canm.bnde de geçen hafta oldu antibiyotik kullanıyorsun agumentin veya sulcid veriyorlar aile hekimi e yazdirabilirsin bende ateş ve halsizlik yapti öldüm.resmen iyiyim şimdi.
Meacser Hum34 sıcak duş alıp düzenli olarak sağ doktorun önerisinde ilaçlarını kullan inşallah geçer geçmiş olsun
m123 Hum34 aniden oluyor zaten çok ama çok geçmiş olsun soğuk lahana yaprağı iyi geliyor şimdilik bunla rahatlarsın sabah aile hekimine gidersen oda sana yardımcı olur ama dediğim gibi emzirme danışmanından yardım almalısın
Hum34 Jessim çok çok üzücü bir durum 😭😭 Allah size de şifa versin. Yarın da bekleyeyim diyordum ama bebeğim durmuyor asla. Bağırıyor açlıktan 😭😭😭
Jessim Hum34 canım acile git serumla rahatlarsın. Ben 45 gün acil ev yaptım. Artık genel cerraha yönlendirdiler birşey çıkmadı. detaylı ultrasonda temiz çıktı ama yaşamayan bilemez çok zor. Artık 3. Cüde yeter dedim istemiyorum emzirmek madtitden çocuğu kucağıma alamadım günlerce. Sütü kestim bebeğin kontrolünde dil bağı olduğunu öğrendim meğersem o yapıyormuş. Yani ben sütü kesmesem daha devam edecekmiş bu mastit.
Asel_sahra Eczanede 15 tl ye el pompasi var onunla cektirin benim oyle oldu cekerek rahatladm gecmis olsn
Ozlmylmz Hum34 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Bende olmuştum sağdım o şekilde ilerlemeden kurtuldum sonrasında hep düzenli ikisindende emzirdim geçti çok şükür
Asafeymeninannesi Hum34 Dayanabileceğiniz sıcaklıkta suyun altına girerek tarakla göğsünüzü bolca tarayın. Çıktıktan hemen sonra emzirin. Emzirmiyorsanız mutlaka sağım yapıp göğsünüzü boşaltın
Demirac19 Hum34 bebeğini emzir göğsünü boşaltsın, duşa gir sıcak su dök göğsüne tarak la yada elinle yukardan aşağı masaj yap geçer inşallah, ben antibiyotik almadan atlattım çok geçmiş olsun
Asafeymeninannesi Hum34 Ben ilk mastiti bu şekilde atlattım. İkincisine yakalandığım zaman hiçbir yöntem işe yaramamış hastanelik olmuştum. Doktorun yazmış olduğu antibiyotikle 2 güne kadar kendimi toparlamıştım Geçmiş olsun 💐
Seatib Hum34 bende olmuştum bebeğim emmiyordu beni makinayla sağıp veriyordum o yüzden tıkanıklık olmuştu. Doktor antibiyotik verdi günde 10 kere falan sağ dedi. Duşta sıcak suyla masaj yaptım bir de ütüyle havlu bastım göğsüme o da iyi geliyor