Ecemayaz01 Mina25 bende istiyorum 6 aylik olsunda ek gidaya baslasin 2 saat oyle biseler yer napim püre filan 🤭 oyle boyatirm
Ylmzkbra06 Mina25 hahahah yarar yarar bi nebze de olsa kendimize gelmemizi sağlar:)) bende saldım iyice :)) hee şeyi 40 im çıkmasına bağladım.cikip deli gibi alışveriş yapasım da var :)))
Catharsis Mina25 sürekli emziriyor musun bebeğini ben oğlum 20 günlükken boyattım ilk kez saçlarımı, oğlumu emzirdim babasına bıraktım, döndüğümde uyuyordu hala. İki saatte bir emzirmiyor musun ya da başka düzenli aralıklarla?
Mina25 Catharsis canım 2 saatte bi emzirirm ama gündüz nerdeyse hiç uyumaz akşama doğru uyur öyle olunca da beni arar diye de tedirginim araba da pek güzel uyur ama emzirip babasıyla arabada gezsinler sütümü de sağıcam acıkır hiç durmazsa kaşık şırınga denerler olmazsa arabayı kuaför e getirler üst katta emzirirm tekrar arabaya biner 🤷♀️ Boyatan a kadar diken üstünde olcam brm galiba belki de uyuyup kalacak hiç bunlara gerek kalmıcak 🙏🥰
Tazeannecik Deletedmom324 bende onu bekliyorum. Ek gıdaya geçeceğiz ya Bi kaç saat emzirmem ek gıda ile geçiririz diye
Funnymom Mina25 emzirirken saç boyasının içindeki kimyasalların süte karışma tehlikesi var, o nedenle boyatmak pek tavsiye edilmiyor