Mina25 ben gittim canım saçımı açtırdım birini al yanında götür ilgilenecek benim aceleye gelmişti kimse yoktu. 7 8 saat sürmüştü. Meme istedikçe saçımı akmayacak şekilde kapattılar emzirdim bıraktım hep böyle devam etti. Kokmayan bir oda vardır mutlaka yakının bebeğinle orada beklesin sende benşm yaptığım şekilde kapattırıp emzirebilirsin boya kısa sürer zaten.