Elifeslem1 Halimepolat benim ilk kızımda normal düzende gittik ikicisinde 4 ay olmadı hiç degiisyor yani 1 sene olmayan var
3prensim ben ilk çocugumda 3 aylıkken oldum 2 de 5 aylıkken adet oldum her olduğumda sevinçden havalara uçuyorum
Sssby Halimepolat benim 40 gün boyunca kanamam oldu ve 40 çıktından 30 gün sonra tekrar oldum ama ilk doğumumda 1 yıl olmamıştım
Sssby Halimepolat benim sürdü malesef çok sıkıcıyı allahtan yaz değildi yoksa çocuklar ğibi pişik olurdum herhalde bende herhalde bıkmıştım artık pet koymaktan