usage estağfurullah seve seve cevaplarım :) şimdi avakadoyu ortadan ikiye kesiyoruz. Sadece yarısını kullanıyoruz yarısının içini biraz oyup yumurtanın sarısını kırıyoruz. Fırına koyuyoruz 220 derecede falan pişiyor. Yumurta kıvamını kendiniz ayarlarsınız. Kefir hazır veriyordum ilk başta ama artık kendim mayalıyorum. Kefir yapımı da çok basit normal marketten süt alıyorsunuz 1.5 litre sütü öok hafif ılıtıp içine kefir mayasını döküyorsunuz tahta kaşıkla karıştırıp cam kavanoza doldurup 1 gün bekletiyorsunuz oluyor :) altınkılıç kefirini alıyordum hazır olarak. İyi bir marka. Bimde de var. Evet ben genelde kahvaltıda veriyorum kefiri. Yok malesef ben blw yapmadım pişmanım keike yapsaydım diye. Biz şimdi 20 aylık olduk ama sizin için geç değil bence blw yapın mutlaka ☺️ benim bebeğimde uzun bir süre püre istedi. Blendıra alıştırmıştım. Ama yavaş yavaş pütürlüye geçtim. Sizde birden değil yavaş yavaş pütürlü teklif edin. Yemiyor diyeceksiniz ama emin olun alışıyorlar verdikçe