usage Merhaba anneler. Bebeğim 7ay 23 günlük. Hergün bi yumurta sarısı veriyorum yoğurtla karıştırıp. Tek tip vermek istemiyorum siz neler veriyorsunuz kahvaltıda?
HSena usage ev yapımı cici bebeyi bazen muzla lor peynirle yoğurtla yumurtayla karıştırarak veriyorum
Sarikuzumalp usage neden tek tip vermek istemiyorsunuz yanlış anlamayın tabi siz daha iyi bilirsiniz ama ayrı ayrı verin ki ileri de sıkıntı çekmeyin. Çünkü artık büyümüş ☺️ avakado verebilirsiniz lor peyniri verebilirsiniz kefir verebilirsiniz içecek olarak.
Medine01 usage yumurta sarısı biraz lor 1 tatli kaşığı un ekleyin karıştırıyoruz tereyağında arkalı önlü pisirin omlet olarak verin seviyorlar dişleri var mi yiyebilir mi kati bilmiyorum ama
HSena usage ever yiyor bunların bazen birkaçını karıştırıyorum bazen tek yiyor bugün kahvaltida yoğurt cici bebe elma rendesi verdim
busegonel 6 tane Hünnap’ın bebe bisküvisi, bi yumurta sarısı, 1 çay kaşığı pekmez, bi çay kaşığı tereyağ Bi kahve fincanı kadar rezeneyi demleyip bunlarla bir karıştırıuoruz. Efsane oluyor deneyin derim. Doktorumuz bu tarifi vermişti bize 🤎
usage busegonel ne güzel tarif teşekkür ederim. Her gün aynı tarifi mı veriyorsunuz? Bide miktarı çok değil mi bitiriyor mu ?
bikerem busegonel rezene oralet gibi granul olandan mi yoksa bitki tohumu gibi olansan mi kullanıyorsunuz.
busegonel usage Doktorumuz normalde 2 bebe bisküvisi demişti ama çok sulu kalıyor 6 bisküvi ile tam kıvamda oluyor. Birde içine isterseniz evde yaptığınız lor peynirinden kibrit kutusu kadar kpyabilirisniz. Bitiriyor öyle bi kase dolusu olmuyor zaten. Ki benim kızım cok zor yemek yer. Bizde 7 aylık 16 günlüğüz. Malesef yemek sectiği için hep aynı veriyoruz.
usage HSena yaa maşallah size. Ben baya savaşıyorum bi yumurta sarısı bitsin diye 🤷♀️ siz de mi 7 ayliksiniz
Japonprenses Avakado eziyorrum muz eziyorum kendi yaptığım bebe biskuvisini eziyorum omlet yapiyorum çeşitli sade patatesli maydonozlu vs. bazen krep yapıyorum pankek yapiyorum yulaf elma karışımı yapıyorum kendim zeytin ezmesi yaptım ondan veriyorum benim bebegim karışım bulamaç tarzı yemiyo hepsini ayri ayri veriyorum o yüzden he bide bazen çay ekmek içi veriyorum azcık 7 ay 19 günlük
usage Japonprenses omlet pankek yemiyor bebeğim hala püre istiyor. Sizin bebeginiz de 7 aylikmis simdi farkettim nasil alistirdiniz ?Bebe biskuvisi tarifinizi paylaşır mısınız rica etsem?
HSena usage evet 7 ay 13 günlük her zaman çok iştahlı olmuyor ama genel olarak böyle bebisler zaman zaman değişiyorlar
usage busegonel maşallah size. Benim oğlum da çok seçici ve az yiyo ama tarifinizi denicem bakalım ne kadarını tuketcek. Rezene yok evde alternatif ne olabilir acaba ?
Japonprenses usage özellıkle bisey yapmadim alışsın die püre de yapmadım hic ezip biraz pütürlü verdim hep en bastan simdi minik minik dogruyorum yemek olarak yapiorum kabagi ıspanağı yiyor tabi 4 y.k tam buğday unu 1 yumurta sarısı 1 çimdik karbonat 1 y.k irmik 1 küçük muz 1 y.k pekmez 3 y.k zeytinyağ 1 çay bardağı su veya yoğurt suyu hepsini yoğur şekil ver 120 derecede ağır ağır pisir
usage Sarikuzumalp hergün aynı şeyi vermek istemiyorum anlamında tek tip dedim. Ayrı ayrı vermeyi daha çok seviyorum ben de. Yumurta sarısını tüketirken zorlandığı için yoğurda koyuyorum sadece
Sarikuzumalp usage anladım şimdi o zaman yumurta sarısını peynir altı suyuyla beya ıhlamurla da açabilirsiniz bilginiz olsun ☺️
usage Sarikuzumalp peynir altı suyunu evde mı yapıyorsunuz? Bide siz hergun başka bisiler vermeyi deniyor musunuz neler olabilir başka?
busegonel usage Rica ederim 🤎 biz aşırı yemek seciyoruz hiç yemiyo da diyebilirim ama bu kahvaltıyı cok seviyor bundsn vszgeçemiyoruz. 🤗🤗
usage busegonel Darısı başımıza umarım 🤗 biz de sadece muz seviyoruz geri kalan her şeye ağzını kapatıyor 🤦♀️ inşallah bunu sever