elfannesi ben oğlum 3-4 aylıkken içtim bunu bi sorun olmadı ya. Yüksek C vitamini içeren Başka bi içecek içtiğinizi düşünün bence aynı. Bir de kanserden koruması benim içme sebebim. Ben oğlumu 15 aya kadar emzirdim hep bu bitki çayını da içtim. Hiç bi sorun olmadı yani. Kilo vermek için de içenler varmış bu çayı