elfannesi benim adetim düzenli hep. Ama bu çay gebe kalmayı önlemek için çok kullanılıyormuş. Yani bi nevi doğum kontrol yöntemi gibi. %95 falan diyorlar. İbrahim Saraçoğlu var ya, ondan dinlemiştim. Onun soğan kürünü uygulayıp büyük bir kistim ortadan kaybolunca güvendim adama yani. Benim doğum kontrol hapına alerjim var. Çok kötü yaptı beni kullanınca bıraktım. Doktor bi daha kullanma dedi. Spiral takılamadı, bi yapışıklık olmuş rahimde. Bu sebeple bunu içiyorum şu an düzenli olarak. Ve gerçekten adetim zaten benim 1 gün bile aksamaz. Bazen fazla içince erken adet olduğum oluyor ama hiç gecikmez. Yüksek C vitamini var ve tadını çok seviyorum. Kanserden de koruyor