Ay 2 gündür ben de bunu yaşıyorum. Bebeğim 3 aylık hem dışarı çıkacağım zMan lazım olur diye hem de işe başlayacağım zaman için stok yapıyordum 2 gündür düzgün çözdürmeme rağmen asla içmedi çığlık çığlığa ağladı tadına baktım
sabunumsu bir tadı var. Bugün süt sağdım yine yarın gün içinde içirmeyi deneyeceğim. Biberonla alakalı bir durum mu var diye. Bir seferde ısıtıp soğutup dondurmayı deneyeceğim bakalım kaç poşet süt var ekgıdaya da 3 aydan fazla sürer sanırım çöp olacak hepsi😢