Eliffffffffffff Bahsettiğiniz kötü kokunun sebebi. çözünen anne sütündeki lipaz enzimi. Lipaz enzimini durdurmak için, sütü buzluğa atmadan önce ısıtmanız gerekir. Şöyle ki; bir cezvede yüksek ateşte kenarları cızırdamaya başlayıncaya kadar ısıtıyorsunuz, fakat kesinlikle sütü haşlamıyorsunuz. Kenarlarının cızırdaması yeterli. Sonra da hızlıca soğutup dondurucuya koyun. O ekşi koku gidecektir.