gulay_candemir Doktora gitmeyle son bulmuştu lanet şey.Temizlemişti batan kısmı,tırnağı çekmemişti.1 yıl olucak bi kez daha tekrarladı ama kendim kaldırıp pamuk koyarak hallettim bidaha olmadı.Kısa kesemiyorum o ayrı.Kısa kesince hemen içe uzuyo 🙄 ya pedikür yaptırcan yada doktor 😞 yada dayanabilirim diyorsan ayaklarını sıcak suda beklet,yumuşayınca cımbızla kaldır altına pamuk koy.Tırnağın iyice uzamasını bekleyip kes.Artık o batık çıkana kadar kaç kere yaparsan.Şimdi biraz batsın hemen cımbızla kaldırıyorum 🤷🏼♀️