Mne1mom neden kötü hissediyorsunuz? Mama ile beslenen bir çok bebek var gayette sağlıklı. Organik mama verebilirsin. Bende yeni doğduğunda verdim. Hiçte kendimi kahretmedim. Kızımı aç görünce kahroluyordum. Mama verince sakinleşiyordu,uyuyordu. Herşey onlar için mama da kötü birşey değil,aç olduğunu düşünüyorsan mama kullan canım. Ben hip combiotic kullandım organik mama