Kızlar suyu kaynatıp soğutuyor musunuz biz dört buçuk ayligiz bu zamana kadar hep kaynamış soğumuş suyla yıkadık . Yine kaynamış su ile de ilindirdik. Siz nasıl yapıyorsunuz bu arada eşimle yıkıyorum. Bence çok zevkli eşimin yardımcı olması onunda hissetmesi çok güzel. Çünkü bir daha bu günler gelmeyecek 😊🌺