Kubra5657 çok şükür ateş yok aşırısı kusması da yok. Kakası hala yeşil ama su gibi değil artık biraz daha cıvıklaşmış. Sürekli kaka yapmıyor. 3-4 kere falan en fazla. Huzursuzluğu da yok. Sanırım biz zamanında müdahale ettik. Doktor cildi soluklaşırsa hemen getir demişti o da olmadı gibi şimdilik. Umarım hastane yatışı olmadan atlatırız. Aşıyı da iyileşince yapalım demişti umarım bir daha yakalanmayız o virüse çok zor 😞 uyku diye bişey kalmadı korkumdan iki saatte bir kaldırıp emziriyorım gece. Gündüz zaten hep emzirmeye çalışıyorum çok istemese de. Sırf bu yüzden bir hafta rapor aldım gitmiyorum okula da. Öyle korktum ki anlatamam 😞 ishal bebeklere çok tehlikeli diye duydum hep çünkü