Myslkya-16 5 aylık birde 11 aylıkken yakalandık canım ikincide çok hafif atlattı ama ilkinde bizde mahvolmuştuk şiödi nasıl bebeğiniz inşallah daha iyidir doktorlara kalırsa vermeyin diyor ama serumla da damardan veriyorlar bu sefer daha kötü damar yolu bulmakta zor Allahım korusun az verin ama çok değil bir kaç çay kaşıgı Allahın izniyle bişey olmaz eskiden ninelerimiz hep verirmiş hepimizde saglıklıyız çok şükür