aselrigel [silindi] Hayır canım zararlı şeyi niye satayım ilkin Giysi kutularına atacaktım sonra dedim onuda biri kullansa saçına zarar gelse günahı benim boynuma olmasın diye atmayı düşünüyordum 😀eğer istersen kargo parası karşı ödemeli olarak göndereyim
[silindi] Astalavistababy ya bende Philips remington ve babylisss arasında kaldım en çok tercih edilenler bunlar sanırım
[silindi] aselrigel çok teşekkür ediyorum 🥰 olur gönderirseniz sevinirim symrtdru insta adresim ordan konuşalım
Mutlubebis [silindi] şu an remington kullanıyorum, bir önceki babyliss idi o daha iyi bence. Saçım aynı sizinki gibi bu arada.
Biscolataerkegim [silindi] Keratin plakalı kullanıyorum 2 yıldır. Saçı hiç yipratmiyor. Öncesinde remington vardı saçı baya inceltti
Biscolataerkegim aselrigel Bende yaptırdım ya büyük rahatlık valla. Neymiş öyle düzlestiriciyle resmen kendimize eziyet ediyormuşuz 😂
Dn123 [silindi] remington kullanıyorum güzel ben beğeniyorum benim saçlarım çok ve kabarık 9na rağmen iyi