[silindi] saloonstraight proxl yazıyor üzerinde nereden baksan 10-11 yıldır kullanıyorum seramik plakaları saçları yıpratmıyor kalıntelli saçlarım ve uzun kısa sürede düzleştiriyorum ve iki üç gün gidiyor
eminim yeni modelleri daha daha güzeldir Philips ve Braun kişisel bakım ürünlerinde tek geçerim