Lalande Alp321 ben kullanıyorum ama öyle yükseklerden değil bir parmak kalınlığında falan çünkü bebeğimin gıdısı var ve yastıksız yatırınca gıdısı sıkışıyor yastıkla yatırınca boynu biraz daha rahatlıyor zararlı ama bebeğim böyle rahat
hkubra Yenianne__ ortapedik açıdan doğru bulmuyorlar sanırım omurilik gelişimiyle alakaliydi ve de boğulma riskini falan arttırıyor canım internette var videolar dinleyebilirsin☺️
1balkizannesi Alp321 kullanmdm kulllanmicam 2 yaşına dek ve tavsiye etmiyo doktorlar eklem omurgaya zararlı
DorukArasMoms Yenianne__ estağfurullah öyle değil bende daha yeni anneyim bebegim 3 aylık benimde daha