[silindi] Alp321 1 yaşa kadar yastık kullanılması boyun ve sırt açısından önerilmiyor heleki senin bebeğin çok daha küçük
Mom091 Alp321 kızım 25 aylık hala yastıksız yatırıyorum. 2 yaşa kadar önermiyor uzmanlar omurilik için zararlıymış
Deletedmom5284 2 yaşa kadar yastık yok diye biliyorum ben kızıma kendim yaptım yastıklarını ortası boş
Bebegimm1 Alp321 yastikta rahat ettigini nasıl anladiniz ? Reflu yatagi kullanabilirsiniz onun yerine. bebeginiz yastık icin cok kucuk netten bunla ilgili yazılar var onerilmiyor
CesurBey Alp321 benim bebeğim kusuyordu bu yüzden doktor emzirme yastiginda yatırmamı söyledi ancak gece rahat edemediği için yatırmadım onun yerine göbeğinden yukarı gelecek şekilde ince bir yastık kullanıyorum
DorukArasMoms CesurBey emzirme yastığı kullanmak yerine reflu yatağında yatırmak bence daha mantıklı allah korusun yüzünü çevirir kapanır boğulur bu yüzden ani bebek ölümleri çok oluyor aman dikkat diyeyim
DorukArasMoms Yenianne__ ani bebek ölümüne sebebiyet veriyor ayrıca omuriliği için çok zararlı yastık en azından 1 yaşına kadar yastık kullanımı yasak normalde 2 sene deniyor
hkubra Yenianne__ ortapedik açıdan doğru bulmuyorlar sanırım omurilik gelişimiyle alakaliydi ve de boğulma riskini falan arttırıyor canım internette var videolar dinleyebilirsin☺️
DorukArasMoms Yenianne__ beni yanlış anlama birde sana tavsiyem sürekli internetten araştırma yap bak ne olur nasıl olur ne ise yarar zararlı mi değil mi kuzum bej kitap alıyorum araştırıyorum bol bol
Browni_61 Alp321 cok nadirdir kullanmıştım sallayrk uyuttgm icn yasrigi cekince uyaniyodu bnde oldugu gbi yastikla birakiyodum ama kafasi yana donk olsn kusr felansa boğulmasın
Nrgs Alp321 oğlum 17 aylık hala yastıksız yatıyor, hastaneden çıkarken omurilik sağlığı için 2 yıl yastıksız ve sert yatakta yatırmamızı söylemişlerdi