Esmermelek05 isim hakkı alan yerlerden çiğ köfte yemeyin. Onlar merkez üretimhanede yapılıp tüm şubelere dağıtılıyor. Vakumlu torbaya koyuyorlar. Aylarca bekliyor. Taze yoğrulmuş değiller. O yüzden bozuktur. Zaten lezzeti de güzel olmuyor. Benim eşim isyerinde yapıyor o gün yapıldı diyelim ertesi gün yenir. Bi daha ki güne yenisi yapılır. İyileşin hayırlısıyla o zaman canınız ister 😀 geçmiş olsun 🌹 ayran için sodalı iyi gelir