Esmermelek05 Bunun olabilmesi için size tarihi çok uzun süreli geçmiş çiğköfte satmalari lazım. Bir çiğköfte işletmecisi olarak tezgahıma az ürün açıp bittikçe ekliyorum ve gelen her müşterime tadına bakıp bakmak istemeyeceğini sorup bir sıkılık ikramda bulunuyorum. Sırf bu yüzden çiğköftemin bayat olduğu yanilgisina düzenlerde var ancak alışacaklar. Tezgaha 5 Kg açıyorsam kapanıs saatine az kala 1 Kilo kaldıysa 1 kiloluk ambalajları paketlerimizden açıyorum. Sizede tavsiyem almadan önce bir tadına bakmak isteyin. Geçmiş olsun..