huzunkovankusu Sumeyra87 Aa evet çok kustuk biz o dönem. Ama reflü de vardı canım ondandı hep hala var 🙁
Zsnbr Mrvblgc ne kdar sürcek böyle ya kilo almamış hc bu ay prematüre doğdu bide 4 ay 4 günlüğüz 5100 kilomuz 😞
Sumeyra87 Mrvblgc bide soyle birsey var bu atagin sonunda hangi huy kalirsa oyle devam ediyor diyorlar.😂
turansmom Mrvblgc Şaka bir yana geciyor. Her bebekte aynimı bilmiyorum ama bizimkinde öldürsen oturmayan uyku duzeni oturdu mesela😂
Sumeyra87 huzunkovankusu yaa ben kendimi 4.ayda doydugunu bilince gecicek diye umutlandiriyodum gecmiyo demek
huzunkovankusu Sumeyra87 reflü mü canım 🤦🏻♀️ Ama biz mama alıyoruz o çok yapıyır ☺️ O yüzden ümidini kaybetme 🌸
Miniminikusum Alyatrd evet 4aralık 🙈 sizin cinsiyet ne? Atak hesaplamaya girin googleda ilk çıkan gönderiye. Bebişinizşn en son dogacak gününü yazarak hesaplanıyor
Alyatrd Miniminikusum sizin bebişte de süt alarjisi var galiba. Biz de var 1buçuk aydır diyetteyim ama geçmedi hala vücudunda var 😞
Zeyna_ Alyatrd merhaba Benim bebeğim 1 ocakta doğdu ama doğması gereken tarih 13 ocaktı o atak hesaplama ya 13 olarak mi girmem gerekiyor ozaman