Lalande Saricizgilibeyazev açabilir eşimin telefonuna kendi parmak izimi tanımladım açabiliyorum. Kim parmak izini tanımlasa açabilir.
Nurhan88 Saricizgilibeyazev eşininkinide girebilirsiniz benim telefonumda hem benim hem eşimin parmak izi tanımlı ikimizde açabiliyoruz
Burcu35 Saricizgilibeyazev Evet yapabilir. Bende 2 parmak benim 1 parmak eşimin mesela. Hepsiyle açılıyor😂
monaroza1 Saricizgilibeyazev Evet oluyor benimkinde iki parmağım kayıtlı hangi elim boşta olursa diye 😅 birde eşimin ki var onun telefonunda da yine ikimizinki de kayıtlı
Yusufbebekk Saricizgilibeyazev yok açamaz kimse sen harici de benim elimde hafif deri döküntüsü oldu açmadı .sonra iptal ettim parmak izini
YavruKurdum Saricizgilibeyazev Benim telefonumda da hem benim hem eşimin vardı ben onunkini kaldırdım yeni
biregesevdasi Nuraanne aynen bizimde öyle onun telde benim parmak izin benim tel de onun parmak izi sıfır sıkıntı istediğimiz zaman sormadan açıyoruz dert yok tasa yok😂
Nuraanne biregesevdasi kesinlikle! zaten böyle olunca tenezzül edip bakmıyoruz bile 😅diğer türlüsü merak uyandırıyor
Derinmevzu20 Saricizgilibeyazev bir tane parmak izi belirleyin, arada kontrol edin ikinci parmak izi eklenmişse silin . Eşinizin açmasını istemiyorsanız
Busecikkk Saricizgilibeyazev benim de öyle hem eşimin parmak izi hem benim parmak izim kayıtlı ikimiz de de açılıyor
Busecikkk Saricizgilibeyazev bi ara sinirlenmiştim ona açamasın diye onunkini silip farklı parmaklarımla kaydetmiştim ben uyurken hepsinden deneyip açmış tekrar kaydetmişti kendi parmak izini😅😁
Vanilya Saricizgilibeyazev Benimki sadece benim parmak izimle açılıyor. Başka parmak izi kaydediliyor mu bilmiyorum bile