Maviseyyah Seldaa kusması kesilmişti evet yani kesik kesik olan kusması geçti ancak iki gündür düzensiz kullandık Damla’yı ondan mıdır bilemedim iki gündür az az çıkarıyor bir tatlı kaşığı kadar bir kaç defa
nupeldemir21 Gzderdem annelik işte inasnın hayal 💭 dünyasını ele geçiriyor resmen kafanda üret üret bir hal oluyor insan 🙃🙂
Maviseyyah Gzderdem daha önce yoktu diye hatırlıyorum 2. Ayından sonra başladı sanırım tam emin değilim zaten iki ay daha kullanacakmışız damlayı. Damla’yı kullanmadığımız zaman yine mukuslu oluyor