Gzderdem Kızlar reflümüz vardı 40 gün içinde geçti yeni doğduğu zaman Bu aralar yine kusmaları çoğaldı fışkırarak değil de . İlla her mama ya da memeden sonra kusuyor. Sizde de böyle bir durum var mı bu aylarda yaşanır mı böyle bişey.
Maviseyyah Gzderdem ben emziriyorım ve her emzirmeden sonra kesik kesik kusmuğu geliyordu fışkırtarak değil. Dr kakasına baktı mukuslu görününce yani sümük gibi uzadığını görünce laktaz enzimi olan bir damla verdi onu kullanıyorum. 3,5 aylığız sevgiler
Sumuss Gzderdem benimde kizimin kusmadigi bir an bile yok. Reflu bizdede var ve gecmesini sabirsizliklaa bekliyorumm. Gunde kac kez kiyafet degistiriyoruz
nupeldemir21 Gzderdem kusmak kötü değilki bizim doktor içtiği fazla sütün mide asidi tarafından dışarı atıldığını söyledi ayrıca peynir gibi kusan beneğin daha çok kilo aldığını
Gzderdem Maviseyyah bı iki kez bende denk geldim ona uzadı sümük acaba benim yediğindendir diye düşündüm kontrole gittiğimde mutlaka söyliyim.
Gzderdem Sumuss ne ona önlük yetişiyor ne bana tişört çamaşır makinesi hiç durmuyor :) kıyafetler giymekten değil yikamaktan eskidi :) bizim geçti reflümüz de bu aralar tekrar çok sık kusmaya başlayınca
Yagizmomms Reflüsü hic olmadı ama , günde 10 kere üst degistiriyorum. Özellikle d vitamini damlası veya herhangi bir damla verdikten sonra. Midesi sütten başka biseyi kabul etmiyor nedense. Kıyafetler yıkamaktan soldu artık oysa 10 dk giyiyor kusuyor çıkarıyorum. Çok aşırı kusuyor, doktorda normal diyor cnku kilo alımı çok iyi masalah. Umarım yakın zamanda geçer .
Gzderdem Yagizmomms aynen canım giymekten değil yikamaktan eskidi eşyalar :) hasta oldu çok grip kilo alımı iyi değildi geçen ay bu ay 26 sında bakalım durum ne bilmiyorum.
Yagizmomms Gzderdem Bizde bronşitten 1 hafta yattık hastanede. Sadece o ara kilo almams yavrum üzülmüştüm valla ama doktor vermediğine dua et dedi.
Gzderdem Glitter gazını çıkarırken bı tur kusuyor zaten canım baya bı çıkarıyor ugrasiyorum ama yinede kalıyor sanırım
Glitter Gzderdem arada bizim de oyle oluyor, ictigi fazla geliyordur. Bebeklerin doyma hissi gec olusuyor
nupeldemir21 Gzderdem annelik işte inasnın hayal 💭 dünyasını ele geçiriyor resmen kafanda üret üret bir hal oluyor insan 🙃🙂
Gzderdem Maviseyyah bir iki kere oldu devamlı her kakasını yaptığında mutlaka bezine bakarım. Senin de arada. Mı oldu canım devam eden bişey mi
Maviseyyah Gzderdem daha önce yoktu diye hatırlıyorum 2. Ayından sonra başladı sanırım tam emin değilim zaten iki ay daha kullanacakmışız damlayı. Damla’yı kullanmadığımız zaman yine mukuslu oluyor