Deniz_kvk uzun sürdü biraz, kesmenin iki türlüsü var zamana yayarak kesende var biranda kesende benim bebede yayarak kesme iyi oldu hem goguslerimin agrimamasi açısından sütü de yavaş yavaş bitirttmis olduk daha ağrısız geçirdim, bide ben annemlere gidiyorum 15 gün falan kalıp gelirim kışın ve yazın birer defa gurbetteyim, onlara gidişime denk getirdik orda kestik geceleri annem babam kardeşim ilgilendi meme aramasın diye yardım aldım baya, almasam biraz sıkıntı olurdu benim için🌺korkmayın inşallah kolaylıkla atlatırsiniz sizde ♥️