tlynlll Biz de arada tartışırız ama oğlumun yanında asla, sesimiz yükselmez. Bi de tutacak oğlum uyurken yanında bağıracak, yapmaz ama yaparsa çok kötü yaparım onu..
Ama tabi bunun için karşınızdakinin insan olması lazım. Gördüğüm kadarıyla eşinizde insanlıktan eser yok 😐