ilk Defa böyle bi şey yazıyorum buraya ama kimseye de dert anlatacak durumda değilim bende buraya yazayım dedim akıl veren olur kim haklı. Dün annemlere gittik iş dönüşü alacaktı bizi hava güzel olunca dışarıya çıkardık kızı dolaştık biraz ama üşütmedi sadece burnu açıktı diyebilirim, bütün gün doğru düzgün uyumadı hep 15 dk sonra kalktı neyse tam akşam eve gelicez çocuk delirdi ama öyle böyle değil ağlamaktan içi çıktı ben uykusuzluğuna bağladım ama herkes diş dedi ve diş ilacı almak zorunda kaldım biraz sürdüm arabada eve gelene kadar uyudu sessizce yatağa koydum sabaha kadar uyusun diye o sıra eşimin annesi aradı kandil için son ses konuşuyorlar bende kıs sesini dedim bi s. Ktir git ben senin annene böyle mi davranıyorum çocuğa da sana da uyanırsa uyansın falan bağırmaya başladı bende çocuğun yanına girdim ağladım hırsını alamamış geldi odaya bağırdı çocuk uyandı 😢 ağlayarak defol git burdan annemegile gidicem Pazartesi dedim. Annemlere söylemedim ama evde 1 sn durmak istemiyorum