BariskoMom bende emziriyorum bebeğim 8 aylık. Genelde 12 gibi kahvaltı yapıyorum zaten. 8 engeç 9 dan sonra hiç bişey yemiyorum. Ama mesela çok gözünüz dönüyısa yoğurt yiyin yada tarçınlı su için, bitki çayı için, 1-2 tane incir yyin yabi şartlamayın kendinizi herkesin bünyssi farklı kendinize göre uyarlayın herşeyi