Milasmom Eylulumsu 2 yaşında oldu bu dedim büyüdü bir anda. Zaten kendisi de bu aralar kendi işimi kendim yapabilirim diyor😁 simdi de 2 aylik bebeğim var o da 2 yaşına gelirse rahat etcez
Mom0911 Eylulumsu aynen ,yürümeye başlayınca en azından bebek oynarken orda burda birşeyler yaparken, bende yemeğimi yiyorum,yapıyorum, çamaşırımı asıyorum ,makyajımı yapıyorum falan😁
Agg0207 Eylulumsu 2 yas ve sonrasi kesinlikle oncesinde surekli anneye bagli oluyor suanda daha rahatim kesinlikle
Burcu35 Eylulumsu Hayır gerçekten korkmayın sadece şuan yaşadıklarınızdan bambaşka şeyler yaşıyorsunuz😂 çocuk için güvenli ortam oluşturulduktan sonra yürümeyle ilgili ne bi sıkıntı olabilir ki? Aksine daha iyi oluyor
Mom079 Eylulumsu yemin ederim aynısını diyordum. Yeterki etrafı dağıtsın beni bi salsın diyordum. Yaşayan bilir çok zordu tüm gün kucakta gezdirmek. Ama şuan benle alakası yok tüm gün kendi haline mucize gibi🥰
3MelekAnnesi3 Eylulumsu orta aralıkta 3 aydan sonra rahat ettim 6 aydan sonra baya rahat ettim baya 12 aylık artık cok daha rahatım masallah diyim de 🧿