Eylulumsu Kızlar canı sağolsun çok zor bir bebeğim vardı şuan 6.5 aylık yeni yeni biraz nefes aldığımı hissediyorum gazlıydı oydu buydu hiç susmadan ağlayan bir bebekti hergünümüz hastanelerde geçti tuvalete bile gidemiyordum kucağımda yemek yiyorum 5.5 aylıktan sonra biraz rahatladım tabi ki sürekli bir dertleri olucak büyüdükçe ama en azından kucakta gezdirme dersidir ek gıda derdi vstamamen oh be dediğiniz zaman ne zaman
Mirage91 Eylulumsu Benim için en zor ay 8nci aydı ama şu an 11,5 aylık off 8nci ay neymiş ki diyorum. Vallahi ya ne zaman rahatlayacağız
agacsizkoala Eylulumsu 14.ayda yürüdü ve rahatladım, gece beslenmesi bitti ve biraz daha fazla uyumaya başladı, kendi kendine kısa süreli de olsa oyalanmaya başladı, bi anda mama reddi yaşadık mamayı bıraktı ve yemek yemeye başladı , ben o zaman rahatladım 😁
SonSerce 25 aylık, ara ara yemek problemi olsa da genel olarak biraz nefes alıyorum. en azından uykusu düzeldi. Derdini istediğini söylüyor. Oyun kurup oynayabilir, beni anlıyor. 2 yaş sendromu diyorlar ama bizim o kadar fırtınalı geçmiyor çok şükür 🙏
Burcu35 Eylulumsu 26 aylık yani 2 yaşında şimdide garip bir sendrom değişik bi haller başladı. Rahat etmek mi? Oda ne? Her dönem kendine göre farklı🤣 tabi şuan biraz daha iyi en azından koala gibi üstümde değilde paçamda 😂😂
Balteknem Eylulumsu suan bir yasinda aslinda hamile olmasam rahat olucam yurudugu icin arkasindan kosmasi var ama galba her ayin ayri bir guzelligi var eskileri hatirlamiyorum bile🌺
Eylulumsu Mom079 yürümeye başlasa kırsın döksün kucakta gezdirmek usandırdı derdini anlatır hem biraz büyüdüğünde insanlar hep korkutuyor Bi yürüsün sen gör biraz daha büyüsün daha fena olucak diye insanın psikolojisi bozuluyor ister istemez 😔
Burcu35 Eylulumsu Hayır gerçekten korkmayın sadece şuan yaşadıklarınızdan bambaşka şeyler yaşıyorsunuz😂 çocuk için güvenli ortam oluşturulduktan sonra yürümeyle ilgili ne bi sıkıntı olabilir ki? Aksine daha iyi oluyor
Mom079 Eylulumsu yemin ederim aynısını diyordum. Yeterki etrafı dağıtsın beni bi salsın diyordum. Yaşayan bilir çok zordu tüm gün kucakta gezdirmek. Ama şuan benle alakası yok tüm gün kendi haline mucize gibi🥰
ruzgarefevedenizata Eylulumsu 15. aydan sonra biraz daha iyiydi ama hamileydim yine pek rahat ettiğim söylenemez.Bebe iki yaşına girdi ikinci doğdu.Elbet büyüyecekler sabırla bekliyorum.😂
Mom0911 Eylulumsu aynen ,yürümeye başlayınca en azından bebek oynarken orda burda birşeyler yaparken, bende yemeğimi yiyorum,yapıyorum, çamaşırımı asıyorum ,makyajımı yapıyorum falan😁