ilahiyatci_Mom dünyada ki en büyük ve en güzel sevginin evlat sevgisi olduğunu öğrendim, şükretmeyi öğrendim, önceden erken ölmekten korkmazken şimdi evladımı annesiz bırakmaktan onu yalnız bırakmaktan korkar oldum, uykusuzluk, doğum sancısı , ağrılar bunların hiçbir önemi yok o iyi olsun yeter ki en büyük mutluluğu o veriyor bana hamileyken de hissediyordum ama doğunca daha da güzelleşti önceden yediğime içtiğime dikkat etmezken şimdi onun için dikkat etmeyi öğrendim evladım yanımda ise benden güçlüsünün olmayacağını öğrendim canım oğlum iyi ki var inşallah da bütün gönülden isteyenlere nasip etsin