Fatossss bizim de doktorumuz 3-4 saat arayla emzirmemi önermişti, çünkü her yarım saatte bir saatte bir memeye gelmek istiyordu ve gelince de çok az oyalanıp bırakıyordu. Haliyle güzrl besleyemiyordu kendini. Bu şekilde düzene sokmuştuk biz de doktorumuzun önerisiyle.
Her gün aynı saatlerde ağlaması da çok normal. Hatta literatürde cadı saati denir buna, çığu bebekte vardır, kendiliğinden geçecek büyüdükçe.