O aylar da ve o saat aralığında bizim de ağlama krizlerimiz oluyordu. Ne yaparsak yapalım susturamıyorduk. Nedenini bilemiyorum ama geçti cok şükür. Allah size de sabir versin.
Birde benim bebegim 6 aylik hala 2 saate bir emziriyorum sizin dr neden emzirme demiş anlamadım. Bebek ne kadar isterse o kadar emer, her talep ettiğinde emzirilir. Anne sütü her anlamda faydalı çünkü.