alpin-annesi kaymakliekmekkadayifi tüh ya izden sonra yara oluyor ben de yanılıp küçük alıp illa bitirsin diye takmıştım fena yara yaptı bacaları dikkat edin 🙏🏼
kaymakliekmekkadayifi alpin-annesi ayy allah korusun zaten pisikle basimiz dertte bide yara olmasin kuzumun bacakları
Berfin_Atar kaymakliekmekkadayifi 2 al canim sen kalibi buyuk de olsa kullanirsin katlayarak vs ama kalibi kucuk olunca en iyo bez bile pişik yapiyor kucuk olmasindansa buyuk olsun bebişlerimiz gun gun buyuyor zaten 🤗
kaymakliekmekkadayifi RainOverMe yok canim ya denemek için 43 lu paket aldim boyutuna emin olamadığım icin bacaklari da asiri toplu değil aslinda normal yani galiba. Ben mi cok sikiyorim acaba bezi
RainOverMe kaymakliekmekkadayifi bezı bağlayınca bel kısmına iki parmağınızı sokun oarmağınızı kaydırın, rahat hareket ettiriyorsanız bebişi sıkmıyorsunuzdur🤗 neyseki paket büyük değil çabuk biter hem pişik yapıp yapmadığını da anlarsınız
ZMK kaymakliekmekkadayifi ben prima 1 numarayı 2 ay çok rahat kullandım primanın kalıbı büyük sleepy 5 olurken primada 4 numara çok rahat oluyor 1 alın
Adanurymn kaymakliekmekkadayifi primada 1 no almalisiniz benim kizim 3765 dogdu 1 no bile alttan boldu yani
Adanurymn kaymakliekmekkadayifi bacaklari prima sıkıyo kac no alirsaniz alin ben 4 e kadar kullandim hep sıktı 😄
Dilaraciftci1 kaymakliekmekkadayifi Prima bir numarayla sleepy 2 numaradan bile bi tık Büyük bence bir alın
Zeynepzey kaymakliekmekkadayifi benim bebeğim 3900 doğdu 1 numara bez iyi oluyordu ilk paketten sonra 2 numaraya geçmiştim