iremm_029 Evet basıp basamadığını kontrol etmişti. Kaygılarınızı anlıyorum ben de o dönem çok kötü olmuştum ama içiniz rahat olsun. Size en azından ultrasonunun temiz olduğu söylenmiş en başından. Bize doktor bir sürü olumsuz şey söylediği için farklı bir doktor arayışına girmiştim. Emar konusunda emin değilseniz ve içiniz rahat etmiyorsa başka bir doktorla da görüşebilirsiniz. Rabbim kimseyi korktuğuna uğratmasın. Sağlıcakla..