iremm_029 Benim büyük kızımda da 3 aylıkken bir doktor farketmişti. Kuyruk sokumunda iğne ucu kadar bir şey açık mı kapalı mı olduğu anlaşılmıyordu. Ultrason istendi bir şey çıkmadı. Daha sonra aynı hastanenin beyin ve sinir cerrahına yönlendirildik. Bi sürü emar vs. istendi ve çok korkutmuştu beyin cerrahı bizi. Prof. Dr. Nejat Akalını bulmuştum o dönem.(Allah uzun ömür versin kendisine) Önce kızıma ve bize belli etmeden basıp basamadığını kontrol etti. Sonra orayı görmek istedi. Görür görmez de Türkiyedeki beş çocuktan üçünün bu şekilde sakral gamze ile doğduğunu ve bununla alakalı hiçbir muayeneye gerek olmadığını söylemişti. Kızım yakında altı yaşına girecek ve şimdilerde baktığımda oranın kapalı olduğunu görebiliyorum. Onunla alakalı da bir sıkıntı yaşamadık şükür. Sizin de içiniz ferah olsun. Rabbim kimseyi korktuğuna uğratmasın inş.