Nva22 Muge1234 benimde böyle yağ bezesi gibi kadın doğum için mi sıra almak gerekiyor yoksa cildiyle mi
Gizem333 Dilaratlas sizede geçmiş olsun canım bende hamileyken yoktu sonradan çıktı ama nezamandır var bilmiyorum gözüken beni rahatsız eden biyerde olmadığı için kadın doğum doktorunamı gitmem gerek yoksa genel cerrahamı