Bende de hpv vardı maalesef hamile kaldığımda tedavi olup öyle hamile kalıcaktım ama olmadı bi türlü. Hamileliğimn son 4 5 ayında bende de popo bölgesinde bir sürü siğil çıktı mahvoldum dedim bebeğimi düşündüm hep ama doktorum sağolsun yatıştırdı beni dökülecek onlar dedi bağışıklığın hamileyken düştüğünden oluyormuş. Olmasa yakarız dedi. Normal Doğum yapamassın gem hpv hem siğillerde var dedi neyse Doğum yaptım düştü şükür hepsi. İnşallah bir daha yaşamam 🙏🏻Ama bi doktora git smear ve hpv testi ver mutlaka. Oğlum 19 aylık ben 3 ay önce verdim smear şükür negatif ama hpv testi kaldı bakalım umarım o da tamamen yok olmuştur. Maalesef ufacık şeyler bile insanın canını sıkmaya yetiyor